Jak kupować

Składanie zamówienia krok po kroku:
 
 
W naszym sklepie, istnieje możliwość niezwykle szybkiego odnalezienia potrzebnego lub wymarzonego koloru, wystarczy kliknąć w kwadracik z wybranym kolorem, który znajduje się na każdej stronie sklepu, po prawej stronie. Jest to bardzo praktyczna opcja, która znacznie skraca czas poszukiwania danego koloru.
 
1.Wybór  produktów.
 
Złożenie zamówienia należy rozpocząć od wyszukania tkanin, które chce się zakupić. Do tego celu służy menu znajdujące się po lewej stronie, gdzie produkty są podzielone na kategorie, a następnie na podkategorie, np.
 

BAWEŁNY

- satyno-bawełna

- bawełna ubraniowa

- etamina

- satyno-bawełna wzorzysta

- bawełny sukienkowe wzorzyste

 
Produkt można również odnaleźć przy użyciu "WYSZUKIWARKI", która umieszczona jest na górze, po lewej stronie. Wystarczy wpisać nazwę produktu i nacisnąć przycisk „Szukaj”.
 
Istnieje również opcja szukania tkanin w konkretnym kolorze, wystarczy kliknąć w wybrany przez Państwa kwadracik, znajdujący się po prawej stronie i automatycznie, pojawią się wszystkie dostępne w sklepie tkaniny, w poszukiwanym przez Państwa kolorze.
 
 
 
2. Dodawanie produktów do koszyka.
 
Po odnalezieniu konkretnych tkanin należy wybrać ich parametry (kolor, ilość), a następnie kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka". W ten sposób produkt zostaje umieszczony w koszyku. Zostaniecie Państwo automatycznie przeniesieni wraz z danym produktem do koszyka. Jeżeli chcemy powrócić do zakupów wystarczy kliknąć przycisk „kontynuuj zakupy”.
 
Jeżeli uznacie Państwo, iż posiadacie już wszystkie potrzebne produkty, zawsze można powrócić do koszyka z zakupami poprzez kliknięcie linka „KOSZYK” znajdującego się z prawej strony, zaraz pod "WYSZUKIWARKĄ".
 
 
3. Składanie zamówienia.
 
Aby złożyć zamówienie trzeba wejść do koszyka z dodanymi wcześniej produktami. Należy wybrać tam sposób płatności i dostawy, na przykład „Przesyłka kurierska". Następnie należy kliknąć "Zamawiam".
 
Na stronie zamówienia dostępne są dwie opcje: logowanie dla stałych klientów- "Mam już konto w sklepie" oraz formularz dla nowych klientów- "Nie mam jeszcze konta". Jeżeli posiadasz konto w sklepie wystarczy się na nie zalogować wpisując swój e-mail oraz hasło. Jeżeli jesteś nowym klientem należy wypełnić formularz z danymi do wysyłki. Aby złożyć zamówienie nie musisz zakładać konta w naszym sklepie, wówczas wybierasz przycisk "Złóż zamówienie".
 
W formularzu zamówienia znajdują się dwa nieobowiązkowe pola, w których można wpisać wymyślone hasło. Hasło to oraz Twój adres e-mail będą służyć do logowania w sklepie. Jest to opcja nieobowiązkowa, ale umożliwia utworzenie dla Ciebie nowego konta w sklepie. Przy kolejnych zakupach nie będziesz musiał podawać wszystkich danych od nowa, tylko wpiszesz swój email i hasło w pole logowania dla stałych klientów.
 
Po wypełnieniu formularza przechodzimy dalej. Na kolejnej stronie wyświetli się podsumowanie zawierające podane przez Ciebie dane dotyczące wysyłki zamówienia. Należy sprawdzić czy wszystko się zgadza i potwierdzić zamówienie, klikając w przycisk „Zamawiam”. W tym momencie zamówienie już jest wysłane do sklepu. Pojawi się komunikat z podziękowaniem za dokonanie zakupu. Od tej pory, aby zmienić coś w wysłanym zamówieniu lub je anulować należy się skontaktować z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 697396142 lub 52 3278365.
 
4. Dokonywanie płatności.
 
Jeżeli wybrano przesyłkę za pobraniem zamówienie jest realizowane od razu. W przypadku płatności przelewem należy wpłacić kwotę zamówienia na nasz rachunek bankowy.
 
W przypadku wyboru płatności online takich jak PayU czy karty kredytowe, w ostatnim etapie składania zamówienia pojawi się link umożliwiający dokonanie płatności. Po jego kliknięciu zostaniemy przekierowani na stronę bezpiecznych płatności internetowych PayU, gdzie możemy wybrać sposób zapłaty kartą płatniczą, przelewem z dowolnego banku, oraz wiele innych. Przebieg transakcji jest bardzo prosty i zautomatyzowany. Wystarczy podać niezbędne dane do autoryzacji płatności oraz kliknąć w potwierdzenie. Płatność dociera momentalnie na nasze konto, a my przystępujemy od razu do realizacji zamówienia.
 
Status zamówienia.
 
O aktualnym etapie realizacji zamówienia i jego wysyłce zawsze informujemy na podany przez Ciebie adres e-mail.
 
Przeglądaj regularnie pocztę e-mail lub jeżeli założyłeś konto zaloguj się w sklepie, aby sprawdzić aktualny status zamówienia. Logowania można dokonać klikając link „zaloguj się” na samej górze strony. Po zalogowaniu pojawi się zakładka „Twoje konto” oraz przycisk „Wyloguj się”. Po kliknięciu w Twoje Konto możesz zarządzać swoimi danymi w sklepie, zmienić hasło do konta, przejrzeć ostatnie zamówienie oraz jego etap realizacji. Jeżeli opuszczasz sklep pamiętaj o kliknięciu przycisku „Wyloguj się”. Gwarantuje on, że nikt niepowołany nie wejdzie na Twoje konto klienta.
Szukaj wg
koloru:

TEXTILMANIA 2012

Sklep internetowy Shoper.pl