Reklamacje i zwroty
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 697396142 lub 52 3278365 .
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prosimy o przesłanie do nas produktu, który chcecie Państwo zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym należy opisać szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Państwa koszt.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Państwa koszty poprzez: przesłanie nowej tkaniny, przesłania innej tkaniny, wedle Państwa życzenia lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@textilmania.pl lub telefonicznie: 697396142 lub 52 3278365 . Udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, macie Państwo prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, musi być kompletny i nie może być zniszczony lub brudny. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcecie Państwo dokonać zwrotu produktu:
- Należy odesłać zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Państwa koszt.
- Prosimy o dołączenie do przesyłki pisemnego oświadczenia, w którym należy zawrzeć chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Państwa adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy za zakupiony towar (nie zwracamy pieniędzy za koszt przesyłki, poniesiony przez Państwa podczas dokonywania zakupów). Zwracany towar wysyłacie Państwo na własny koszt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- Jeżeli w trakcie zawierania transakcji klient otrzymuje darmową przesyłkę, to w przypadku rezygnacji z transakcji, kwota za zwracany towar, zostanie pomniejszona o koszt dostawy poniesiony przez sklep internetowy Textilmania.
- Sklep Textilmania nie przyjmuje zwrotów towaru wysłanych za pobraniem.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Wszelkie zwroty i reklamacje uwzględniane będą wyłącznie na podstawie oryginału paragonu wystawionego przez sklep Textilmania.